Sedm způsobů, jak použít dynamický obsah a znásobit vaše převody

Chápáním toho, jak vlastně dynamický obsah funguje, je velmi jednoduché. Implementace může být ale mnohem složitější, než se na první pohled může zdát.
 

 
Ještě před pěti lety, lidé byli němí úřasem, když Amazon dokázal doporučit produkt, který se jim líbil. Dnes uživatelé očekávají, že NetFlix bude doporučovat další seriály hodné zhlédnutí na základě toho, jaké žánry a co vlastně mají rádi a co sledují.
 
Takže, jak může nějaký marketér uspokojit tak vysokou poptávku po personalizovaných komunikacích? Odpověď je jednoduchá a nachází se v pochopení síly dynamického obsahu a toho, jak je vlastně statický obsah a marketing s ním spojený zastaralý.
 
V tomto zdarma průvodci od Sharpspring je zvýrazněno hned několik sedm jednoduchých kroků, které marketéři mohou využít pro dynamický obsah, aby se tak lépe propojily s jejich obecenstvem v daleko přirozenějším a personalizovaném způsobu.
 
Proto si vemte kopii a naučte se o:

  • Jak top značksy jako Neflix a Amazon využívají dynamický obsah
  • Marketingových funkcích automatizace, které vám dovolí přinést pro vaše zákazníky či návštěvníky daleko lepší personalizovaný zážitek
  • Způsoby, jak personalizovat vaše e-maily, přistávací stránky, formuláře, pop-ups a další za použití dynamického obsahu.

Navštivte taky Digital Marketing Depot pro stažení „Sedmi jednoduchých způsobů, jak znásobit vaše převody.“